091222

Jag åkte aldrig in och gjorde spanskaprovet. Läste igenom det jag skulle kunna igår och då insåg jag att jag nog behöver plugga lite till innan jag gör mitt prov. Tänker nog behålla mitt VG och det hade jag nog inte gjort om jag gjorde det idag. Istället sov jag till 12 och gick en långpromenad med min hund. Eller lång och lång, han vill helst inte promenera när det är kallt. Han springer mest på frambenen för att han fryyyyyser.

Nu ska jag julstäda och klä julgranen. Imorgon ska jag försöka vara ute lite och sedan fortsätta med det när jag och mina vänner ska åka madrass i kärringbacken. Can't wait.


Kan någon vänlig själ tala om vad "muchachita del carrizo" betyder??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0