091223

Jävlar! Nu är det snart julafton och jag har nyss klivit upp. Tänkte göra mamma lite glad och städa undan det jag använde för att slå in alla paket igår. Också tänke jag minsann städa undan mina skor i hallen så någon annans också får plats. Men det hinns ju det med.. Nu är granen pimpad och paketen ligger under. Jag har nog aldrig varit så nyfiken eftersom mamma har handlat en del till mig utan att kolla på önskelistan. Spännande!!

Pulkaåkning ikväll. Jag har knappt rört en pulka i år, förutom den i min stuga som Emil totalpajjade. Så det var en kort sväng på den pulkan. Ikväll ska jag åka madrass och det är både mjukare och går fortare så jag kan knappt behärska mig. Milo tror att han kommer behöva laga mig när jag är klar i backen. Men jag är då inte lika klantig som han inte...

Nu är det nog dags att lämna den varma sängen och göra något vettigt av dagen, även fast jag helst inte vill

<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0