091224

Idag är dagen som alla har väntat på i många veckor, och kanske till och med månader - JULAFTON!

Jag firade min julafton med en fika hos farmor och farfar för att sedan åka vidare till mormor. Det är tradition att vi läser 91:an och Fridolf innan vi kollar på Kalle Anka, samtidigt som vi äter massa godis, så varför bryta traditionen efter så många år? ;) Mamma, moster och momma fick jobba och slita med maten istället.

När alla var mätta och magen växt 3 storlekar så rullade vi vidare till soffan. Vi lät maten sjunka för att sedan hugga in i den gigantiska högen med julklappar under granen. Jag har nog aldrig fått så mycket julklappar kändes det som. Inte helt otippat så gick majoriteten av alla julklappar i färgen rosa. Slänger in en bild längre ner på lite grejer som är rosa. Jag orkar inte ta kort på alla julklappar och ärligt talat så tror jag inte så många är jätteintresserade av det. Men bilden som jag lägger in är ganska rolig faktiskt.




Å hoppsan vilken otroligt dålig kvalité

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0