091228

Jag vaknade av att sara smsade imorse och frågade om jag var vaken. Hehe. Japp skrev jag tror jag. Efter det råkade jag nog somna om igen för sen vaknade jag 12.45 och var hur förvirrad och stressad som helst. 13.15 behöver jag gå till bussen för att hinna. Det var bara att slänga sig upp och börja göra sig redo.

Mötte upp Camilo inne i stan och kilade iväg på banken direkt. Det var 25 nummer före honom så vi tog oss en sväng ner på JC och sen kollade vi på en ny tv på Expert. Det slutade med att vi satte oss på en bänk utanför banken och väntade. Det var som så jävla kallt ute så det gick ju inte gå på stan. Till slut fick han hjälp och då fick vi veta att vi hade väntat alldeles i onödan eftersom man kunde göra det där själv på datorerna dom har där. Haha! Sen gick vi ner och bytte hans jeans på JC och han köpte jättefina nya. Vi stog sen ungefär en timme (kändes det som) och letade en t-shirt till han. Till slut hittade vi en fin som han köpte. Vi träffade hans kompis Pär och gick med han och skulle fika. Lättare sagt än gjort. Det var så sjukt mycket folk så jag åkte helt enkelt hem.

Han åker till Sthlm över nyår det var kul att träffas en stund innan han åker. Tur att han kommer hem snart så vi kan åka skoter :-)

Jag tror jag drar upp till stugan snart. Det händer ingenting hemma så jag kan lika gärna sitta där uppe och kolla på MTV hela dagarna och framförallt köra hur mycket skoter som helst!!


<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0