091229

Jaha, då var ännu en dag till ända. Jag har inte gjort mycket alls idag. Jag har i princip sovit och kollat på film hela dagen. Turerna med vovven har inte varit det trevligaste då håret fryser och näsan och öronen blir lika röda som min jacka.

Jag blev en aning less för en stund sedan. Sara smsade och skrev att det var basket och nästan fullsatt sporthall. Om jag hade vetat det lite tidigare så hade jag suttit bänkad långt innan. Plannja har mycket fina grabbar i laget så det hade inte alls suttit fel. Men med dålig planering och handling för nyår imorgon så kunde jag helt enkelt inte åka in när klockan var närmare 20.00 och matchen slutar vid 20.30. Damn it

Ikväll var en intressant kväll. Jag har suttit och kikat på Vinterkrysset alldeles ensam i mitt hus. Jag prickade in varenda fråga me hade ingen att skryta för. Nu kollar jag på "Jag ska bli stjärna" eller nåt sånt, sjuk program. Gulligt, men sjukt.


<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0