julebak och julmusik

Eftersom det inte blev någon språk-fest, vilket var ganska skönt
med tanke på temperaturen, så julebakar jag med min mamma
istället. Vi håller på att baka knäck och sen ska vi baka jul-cupcakes.
Alexandra lärde oss att göra fina marsipanrosor så jag ska nog
göra dekorationen den här gången.

Pappa stannade i stugan med grabbarna istället för att hjälpa mamma
med julklapparna och julebaket så nu ska jag skicka ett mms och visa
vad han missar för gott.

Jag köpte en läpp-plumper när jag var på Maxi. Jag provade den i
bilen påväg hem och det var väl det oskönaste jag har varit med om
tror jag. Det stack så jag trodde att det var en liten arg jultomte som
stack mig med nålar i läpparna. Inte alls lika som de andra plumpers
jag har haft. Den hette ju iofs XL....

NU PLINGADE KLOCKAN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0