jump

Sitter med full ridmundering på och väntar på att pizzan i ugnen ska
bli klar. Denna glamourösa middagen förekommer ganska ofta när
jag och min bror är ensamma och ska äta middag. Det rinner lite i
munnen när jag tänker på att vi har tropisk juice i kylen också......
Så fort jag har ätit ska jag skutta ut till brors bil som ska ta mig till
ridskolan. Där är det hoppning på schemat. Jag har suttit på nålar
hela dagen. Det är nog ett par år sedan jag kände så inför en vanlig
träning. Men nu jäklar är jag på hugget, alltid redo.

Idag hittade jag världens mysigaste och skönaste tröja på Åse. Hon
har en blå och jag vill ha en rosa. Jag sprang nästan bokstavligen till
BikBok med tjejerna sen och kollade in den. Den var tyvärr mer lila
än rosa, men den funkade ändå. Ringde mami och sa att det var nödvändigt
med ett tidigt barnbidrag den här månaden, om jag dessutom ska hinna
köpa julklappar innan allt är slutsålt. Broris är redan bestämt och ska
bara inhandlas, mamma och pappa har jag ingen aning och till momma
har jag något på G.


Nä, här blir inga barn gjorda - som man brukar säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0