monday

Skolan var som sagt helt okej. Kom hem välbehållen och en aning
trött. Lite blöt var jag också eftersom det råder snöstorm i lilla Ås.
Eller inte bara i Ås, hela Östersund är fan snart igensnöat. Crazzzy

Jag däckade i soffan efter skolan. Vaknade efter 30 min och var överpigg
som en gris. Tänkte att jag borde utnyttja det och göra lite skoljobb MEN
jag glömde den detaljen att vi knappt har nånting i skolan just nu. Bara
en psykologianalys som ska in snarast och en simpel redovisning imorn.
Måndag innan lovet ska vi redovisa vår intervju och sen är det jullov. Mycket
mer än så hinner vi inte med. Det går bra nu. I helgen följer jag nog med
min broder, Rasmus och Simon till vår stuga och tynar lite skoter. Hann
ju inte montera styrhöjare, men å andra sidan kanske jag eventuellt klarar
mig en helg till. Men sen jävlar ska här rustas upp. Skydd ska också
införskaffas. Inte ska vi väl skada oss när vi har så roligt. Det vore ju en
fet glädjedödare.

Nu är det paradise och sen ska analysen bli klar. Tamejtusan!

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0