blogg bloggare bloggast

Provet gick förvänansvärt bra trots opepp igår när jag skulle träna. Jag skrev så pennan rök(!) och sen hade jag lite ont i handen. Ska man göra prov får man lida pin. Mina väninnor begav sig ner på stan och käkade, borde egentligen också gjort det när jag såg vad som stog på menyn. Idag bjöds det på bruna bönor och korv. Jag har aldrig smakat skiten och kommer nog inte att göra det. Det enda jag vet är att det ser ut som spya! Jo, just det.. det fanns korv också. Så vi blev mätta i magen iaf, jag och Sofia.

I eftermiddag blir det skoteråkning. Grabbarna tyckte det var finvére idag så då tar vi oss en sväng-om. Fick nyss sms av bror som sa att det inte fanns bensin. Ja vadå? Han har körkort och jag åker buss, jag kan ju inte direkt komma med en bensindunk på bussen? Brorsor......
Tänkte mig också att jag skulle ta en sväng förbi momma och moffa innan kvällen är slut. Moffa har en jätteskön rullstol som jag körde igår. Det borde jag göra lite mer. Om man inte ens kan backa eller svänga med en rullstol så är det nog inte riktigt dags för körkortet än. Lite mer träning sen ska det nog gå - träning ger färdighet!

Nu ska jag ladda inför Geografi-provet på torsdag, OCH Nk-provet på torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0