morgonlåtar

Idag när jag gick til bussen så gick jag och  nynnade på låten "Min hatt den har tre kanter, tre kanter har min hatt", som jag förövrigt sjöng på hela morgonen. Igår var det "Pokerface" som gällde och dagen innan det  "Human". Johan verkar också ha någon sorts morgonlåt. Jag brukar alltid höra ändå in till sovrummet hur han står och sjungar, och högt minnsann!

Dagen startade med en tidigare buss (kors i taket!) och Subway. Började kl. 10 och sen en skitlång håltimme till 14.05 - då börjar hårdpluggandet! Då är det NK i 3 timmar som gäller, och jag ska plugga alla timmar. Det här provet ska jag banne mig ha VG eller MVG på.  Med tanke på att jag har ryckt upp mig från ett G till ett MVG på det senaste arbetet så ska det nog gå ganska bra på det här också. Dessutom har min förra skola haft ganska mycket kemi så det ska nog gå galant.

Kvällen tillbringas i soffan och i stallet. Ska förhoppningsvis rida knubbisen på lektionen och sen hem och plugga. Mina kvällar är inte dom mest intressanta, men sköna är dom. Kanske skriver en rad eller två sen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0