skönsång

Idag bjöds det som sagt på skönsång från Ensamble A från åk 2. Låtarna handlade såkart om kärlek eftersom morgondagen är den mest romantiska dagen på hela året. Adams låtar tycktes bli storsuccé då de flesta klappade och skrek som händerna blödde. Flickorna gick upp i falsett och de flesta tyckte väl att det var ungefär så där skitbra som det alltid brukar vara!

Nu ska jag ta mig i kragen och kila iväg på en lektion till innan dagens slut. Dagen slutar 14.40 och då stiger jag på bussen och åker hem. Ikväll ska jag och Johan bara vara hemma och ladda inför v.8 :) vi längtar båda två.

GRATTIS TILL ANNA OCH MIKO SOM FICK EN TREDJE FLICKA I FÖRRGÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0