träningsnarkoman

Jag kan inte räkna in mig i det facket. Den enda träningen jag ägnar mig åt är idrott på tisdagar och ridning på onsdagar. Jag vet, det är förfärligt, och jag har sagt hur länge som helst att jag ska skaffa mig ett gymkort och börja träna på riktigt. Tyvärr så lyckas det alltid komma någonting i vägen.. Nästa månad ska jag ta mig i kragen och följa med M&M på deras träningar som de går på var och varannan dag. Det är några som vet hur man tränar! Inte minst Madelene.

Igår fick Anna en till bebis. Maja och Minou blir storasystrar till en liten Molly, eller Lilly. De har så otroligt fina namn på sina barn, och söta är dom. V.8 ska vi åka ner till Sthlm och äta tårta hos Minou som fyller 4 år.

  • Matteprov imorgon.
  • NK-prov på måndag. (BIG ONE)
  • Svenskaprov på tisdag v.9.
  • Geografiprov på torsdagen efter det.

Vad fan gick snett? Vi som inte har haft ett prov sedan innan jul.


Kommentarer
Postat av: MT

åååh, ska fläsket bort som måste man. (Jag varken orkar eller vill) PuSsS pÅ dEt! OcK dIg!

((Du måste räkna med helgens skoterkörning i din träning också) hehhh

2009-02-12 @ 13:08:24
URL: http://madelenet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0