090129

Skolan började med en rejäl försovning, vaknade kvart över 9. Tydligen så hade mina klasskamrater bara haft ett gammalt nationellt prov och sedan kollar klart på Varg. Det är ingenting jag är direkt ledsen för, det gjorde inget att jag missade det. När jag kom så började vi med vårt rollspel. Min roll hette Stina Stjärnfors och var djurrättsaktivist, vegan och medlem i Djurens Väl. Hon var emot att skyddsjakt och allt som hade med döda/skada att göra. Det var otroligt svårt att argumentera för något man egentligen är emot. Ojojoj.. Anton var iaf rädd för sin lillla Marie som hade 2.5 mil till närmsta hållplats, att hon skulle bli uppäten av vargen. Han blev nöjd, han fick en taxi som skulle hämta Marie och köra henne till skolan. Undra just vilken taxichaufför som vill hämta en femåring på kalfjället varenda dag.

Ikväll har jag "läxdag". Efter att ha smsat med Åse resterande delen av kvällen efter ridningen så förstog jag att jag var tvungen att göra någonting åt min träning och mina läxor. Att Åse hinner med fattar jag inte.. Imponerad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0