090130

Jag och Johan vaknade ganska sent idag så det blev ingen lång dusch inte. Hann inte platta håret eller någonting, men vad gör man lLikkZzÅÅm? Jag är ändå bara på skolan fram till 14.40 då jag åker till stugan. Älskade mosters stuga! Vi ska åka massamassa skoter och jag längtar som en tok. Nästan alla pojkar ska åka upp och det lutar alltid åt att det blir roligt.

Nu ska vi kasta i oss lite lunch och sedan åka till Sofia i Ängsmon. Vi ska klappa hennes katter och titta på henne snétak (Hmm?). Kicki kan inte följa med för då börjar hennes ögon klia och hon blir röd i ansiktet.

Kommer inte skriva förns efter helgen när jag kommer hem. Tjingshong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0