åttonde juli

Först och främst ska jag gratulera Johan som tog körkort idag! Jag var nog mer nervös än honom skulle jag tro. Satt som nålar ända från att jag vaknade till att han smsade och skrev att han klarat det.

Min farbror och min kusin har kommit upp från Enköping i en vecka nu. Ikväll käkade dom surströmming INOMHUS. Eftersom vädret inte är att hurra för så blev det inne och det var ingen hit. Jag står inte ut med lukten av surströmming så jag kunde inte ens äta min egen mat som bestog av kött och potatissallad. Efter mycket om och men så kom de fram till att det kanske var dags att sluta äta och vädra lite utomhus.

Nu väntar jag på Johan som skjutsar hem sin farmor. Sen kommer han hit och hämtar upp mig så ska vi åka en sväng. Känns jättekul att han har körkort men snart åker ju han till USA så han kommer inte kunna använda det förns om ett år egentligen, eller ja, det beror ju på om hans familj har bil i USA. Lite nervöst känns det också att lillponken har körkort och kan köra vart han vill. Vem vet, en dag kanske han har tagit bilen och dragit någonstanns. Haha.

Imorgon har jag två saker inplanerade.
1. Fodra pållehästarna på ridskolan på morgonen. Möjligtvis klämmer jag in "min" lilla ponny då också.
2. Åka in på stan en sväng med Madelene. Sist jag var på stan var när skolan fortfarande var i full gång. Känns som man kanske har missat en del under dessa veckor. Jag har sådan ångest för att lovet bara har rusat förbi och jag har inte gjort EN ENDA vettig sak. Bara solat, badat, ätit osv. Fy skam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0