femtonde juli 2

Nu är jag hemma. Jag åkte iofs hem redan inatt, klockan 2 närmare bestämt. Jag slocknade ganska omgående efter jag hade lugnat ner mig lite och lagt på luren.

Vissa förtjänar att veta, andra inte. Det finns saker som vissa inte behöver veta men som kanske ändå är nödvändigt för att dom ska förstå. Jag vet bara inte hur jag ska göra i detta nu. Jag behöver verkligen inte hänga ut mina känslor på jävla internet men eftersom datan svarar precis vad jag vill höra på mina frågor så funkar det ganska bra. Jag önskar och hoppas att folk kan ta reda på saker innan dom öppnar käften, det sårar....

Nu ska jag koppla på ett bra humör, även fast det nästan är obefintligt efter igår. Min bror fyller 19 år idag så han ska inte ha en bitterfitta till lillasyster idag. Happy!

Fan... Det gick inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0