Fet kväll med Elin

Kvällen slutade helt super. Det dracks vin och färgades hår, precis som det ska vara. Fast en stor del av kvällen spenderades faktiskt med att vänta in cigaretter från grabbarna. Jag behöver ju inte vänta så jag festade för mig själv på köksbänken. Det funkade jävligt bra, och vilket jävla drag det var sen.. Ojojoj! Mer ensamfester.

Vi ska kika på en film nu och sen blir det att tryna i Madelenes säng som är min den här helgen. Så underbart så det finns inte. Imorgon drar vi in en sväng på stan. Madelene ska hämta ut sina linser så att hon slipper vara blindstyre och jag ska följa med som moraliskt stöd när hon inser att hon håller på att bli gammal.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0