nittonde juli

Jag fnissar åt mig själv samtidigt som jag försöker göra "fransk manikyr" med ett klent nagellack som knappt ät vitt. Nu fnissar jag ännu mer när jag tänker på att jag faktiskt skriver det i bloggen. Jag börjar sakta inse att det ser förjävligt ut och att jag borde tvätta bort det ganska snart. Snart...

Vi, jag mamma och pappa, åkte till sommarstugan ikväll och hälsade på farmor och farfar som är där nu i sommar. Vi fikade och fingrade på farfars nya mobil. Jag körde lite bil och lyssnade på superhög musik själv i bilen. Jag hade till och med sådan tur att Beyoncés Halo kom upp precis. Jag ber och ursäkt till alla fåglar och möjligen kryp som råkade ut för min sång.

Imorgon blir det tidig morgon.
Upp klockan 7
Vara på ridskolan 7.30
Fodra hästar
Släppa ut dom
Kolla så allt är lugnt
Åka hem
Äta frukost
En sväng på stan med mamsen eller en sväng till Åskott med mamsen
Rida och gosa på Kapten

För att få det att låta som jag är ännu mer upptagen så ska jag nog åka till ridskolan och kika på lite träningar också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0