sextonde juli

Tjena grabbar!

Kvällen/natten igår blev ganska lustig. Det började med att dom flesta skulle dricka lite öl. Ja visst, det dracks öl och lite groggar men ingen blev full. Folk började röra sig hemåt, skönt. Vi varvade kvällen med att sitta ute på verandan, ta en runda i kylskåpet och sussa i stor-sängen. Riktigt jävla skön kväll! På slutet när dom flesta hade åkt hem började grabbarna grus få lite energi i kroppen. Det blev endel tok innan de sista gick hem. Kvar var då jag, Baby J, Emil och Madelene. Vi bestämde oss för att det nog var bäst att sova en stund. Jag och Johan trodde att Emil och Madelene sov så vi roade oss med att knacka i kapp i väggen. Sedan hörde vi att Madelene fick utbrott, eller ja, det var egentligen Emil som fick utbrottet men det var Madelene som var tvungen att ta del av det. Det visade sig att han inte alls var särskilt trött så jag och Johan gick till deras säng och delade en godnattsaga och rygg-killning med dom.

"Inatt" trodde jag att Madelene hade fått spader. Jag hörde att det var nån som duschade mitt i natten. En liten detalj var bara att det inte alls var mitt i natten utan snarare kl 12 på förmiddagen. Med lite hjälp av Johan och Madelene så tog jag mig till slut upp ur sängen jag också. Vi käkade toast till frukost och sedan drog jag och Johan hem en stund och duschade och så. Antar att vi snart ska åka ner en sväng till och kika på nån film, om det inte blir för sent vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0