tionde juli

I'm so lost right now

Dagen började med en morgonfodring på ridskolan. Hem, sova och vidare in på stan med Madelene för lite shopping. Blev dock bara ett par skor och käk. När mamma slutade åkte vi upp på motor huset och kollade på 2010 fox-kollektion. Det fick bli en lång huvtröja att ha på myskvällar till leggins bara. Kollade även in en skyddströja men det får bli närmare säsongen.

Ikväll kom Johan och hämtade upp mig, Madelene och Emil också for vi till Max. Johan käkade lite mat och sen for vi till frösön och kikade vid utsiktstornet. Ingen av dom var beredd att betala ynka 10 kronor för att få åka upp och titta så vi åkte helt enkelt vidare. Vi åkte förbi Sebs hus för att kolla vart han numera bor. Det var ett gulligt gult hus. Sen for vi runt en sväng och sen åkte vi till Emil och skulle kika på film. Där blev det aldrig nån film så vi for vidare till Johan och tittade där. Jag tittade max halva filmen innan jag gick till sängen och däckade. Det blev mycket for och åkte men så blir det ibland när man far runt och åker så mycket. Got it?

Imorgon blir en jävligt lugn dag. Fortsätter det att regnar bryr jag mig inte ens om att kliva upp ur sängen.

Till helgen har vi planerat, om man nu kan kalla det så, en liten resa till Sundsvall bara över dagen. Det enda kravet var att Johan skulle följa med, eftersom det är han som har körkort. Vi får se hur det blir med planerna men jag hoppas det blir av. Har en känsla av att vi kommer ha mycket roligt i bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0