tjugoandra juli

Första dagen på hur länge som helst som solen besökte Östersund. Jag firade dagen med att sova till halv 1 och sen rida. Mycket ska man hinna med. Sen åkte jag till mormor och morfar och fick mig lite gott fika i magen. När jag hade svalt sista tuggan (mamma hade lite bråttom, milt sagt) så åkte vi hem och bytte om. Satte oss ner och väntade in min storebror. Vi skulle åka till min mosters stuga och äta och hade därför lite bråttom. När han sen kom hem så sa han att han inte skulle med. Då hade vi suttit i en timme och väntat helt i onödan. Morr!

Imorgon blir det badhuset med mina kära Julia och Jennifer. Resten av tjejerna kunde inte. Efter vi har badat ska vi träffa Hanna inne i stan och gå och äta. Mysigt! Sofia blev besviken att hon inte kunde följa med men hon ska inte hänga läpp för hon sitter förmodligen på Cyperns strand just nu. Hellre Cypern än Storsjöbadet - JA.

Godnatt fulingar!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0