tjugoåttonde juli

Imorse försov jag mig, ganska rejält också. Vi bestämde igår eftermiddag/kväll att tjejerna från gamla klassen skulle träffas på stråket för en lunch tillsammans. Jag ställde klockan och la mig ner och sov. Imorse hade jag tydligen vaknat och strängt av klockan, och sedan somnat om igen. Det hade ringt men jag hade stängt av den mer eller mindre i sömnen. Jag vaknade alltså 11.57 och bussen gick 12.00. Jag ringde Madelene och kollade vart hon var och självklart var hon på bussen, som vi hade bestämt. Nästa buss gick halv 2 så jag la mig och tog en powernap, dock med 68789876 larm på. Tog mig in till stan, kikade i lite affärer och sen käkade jag lunch på Subway. Efter det drev vi runt på stan en rätt lång stund innan vi tog oss ner till badhusparken och solade, jag och Matilda. Linnea kom dit så vi pratade lite. Vi åkte hem 17.45 och sedan dess har Jocke-pocke underhållit mig hela kvällen. Pusssss!!!

Imorn ska jag antingen umgås lite med Jocke eller bara vara hemma. Känns ju underbart att gå på stan men har iofs gjort den i två dagar nu och faktiskt sett det mesta. Let's just wait and see.

Just love the weather

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0