tjugofjärde juli

Fredag. Fredag. Fredag.

Idag har jag inte gjort mycket alls. Vaknade 11, klev upp halv 12. Jag gjorde mig i ordning och sen åkte jag och mamsen ner och fodrade hästarna på ridskolan. Eller ja, hästarna, det var bara Tip Top som ville ha lite mat i magen. Efter det for vi till Krokom på rean. Jag hittade ett par jeans men blev osäker och valde att inte köpa dom i sista sekund. Då åkte vi istället till mormor och morfar och fikade tårta som min moster hade med sig. Det godaste jordgubbstårtan jag har smakat (förutom dom hemmagjorda). Mormor och moster ville också åka till Krokom så vi följde med dit en gång till. Då bestämde jag mig för att faktiskt köpa jeansen + att en kofta fick följa med hem också. Skitskön var den!

Nu ska jag invänta att klockan slår middag för jag är HUNGRIG. När vi har ätit ska vi åka till sommarstugan och laga taket där. Jag kände för att fiska med moster och Anders ikväll men det blir nog en annan kväll om vi ska få upp det där taket nån gång!!

Jag ska fan skicka iväg min odåga till hund på dressyrkurs men jag tänker inte vara där.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0