tjugoförsta juli

Nu är det ganska bråttom faktiskt. Även fast jag inser det själv så måste det bli ett inlägg först. Känner mig ganska tvungen nu när läsarna har blivit fler.

Dagen har varit fruktansvärt låååång. Det enda vettiga jag gjorde var att åka ner och fodra hästarna på ridskolan och tittade till min bulle lite. Det får bli ändring på det imorn, för då ska det ridas. Längtar! Jag skulle kunna ha 100000 hästar just nu. Peace of cake? Nja, men roligt.

Ikväll blir det bio med skönheterna. Vi ska bänka oss framför Harry Potter och bara gotta oss i allt godis vi ska köpa. Saken är den att vi ska åka in om drygt en timme och sedan hänga på Julias lyxiga jobb tills bion börjar. Nummer ett på listan nu är en dusch och sen är jag förhoppningsvis fit for fight. Vädret är ju fortfarande helt fantastiskt perfekt så det blir ju inte bättre med ett biobesök.

Kommentarer
Postat av: matildaa

du får inte missa inte bussen, hihi, see you sooon <3

2009-07-21 @ 18:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0