tjugosjätte juli

Imorse bestämde jag, Jenn, Hanna och Kicki att vi skulle ha film/myskväll hemma hos Kicki ikväll. När klockan var runt 18 så var Jenn tvungen att dra sig ur, men inte stoppar det oss. Jag fodrade havremopparna på ridskolan och sa godnatt och sen åkte jag in till staden. Hade egentligen sån jävla lust att festa ikväll en en myskväll funkar ju bra det med. Dom hade handlat massa gott på Kvantum och jag tog med mig lite smått och gott hemifrån för att spara tid. När vi kom till Kicki så satt vi och myste i soffan och snackade skit. När familjen kom hem med första OC-boxen så kollade vi på den. Från början var vi ganska flitiga och följde med  relativt bra men på slutet så var det svårt. Det var skolkataloger, datorer, mobiler osv. och det fanns så mycket annat att kolla på. Rätt som det var fastnade vi i filmen igen men fortsatte ganska snabbt med skvallret igen. Helt klart en tokmysig kväll! Jag har saknat tjejerna..

Imorgon blir det tidig morgon för Elin Engberg (jag gillar att prata i tredje person, acc). Hon ska kliva upp kl 7 och åka ner och ge hästarna mat och frisk luft. Direkt efter har hon planerat att sova en stund och sen rida Kaptenan. Hon vill inte att det regnar och helst ska det vara lite sol. Hade det inte vart söndag hade hon nog känt för en sväng på stan.

God natt bitches, jag skulle sovit för 2 timmar sedan enligt min egen vadslagning.

XOXO

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Ni som inte hört Demi Lovato - Don't forget borde verkligen göra det.. en så otroligt fin låt! =) säg gärna vad ni tycker oxå (: låten hittar ni här: http://sandratjulins.blogg.se/2009/july/demi-lovato-dont-forget.html#comment

2009-07-27 @ 14:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0