tredje juli

Herregud vad jag har fixat och trixat hela morgonen. Vaknade vid 10. Gav min vovve frukost och släppte ut han utanför dörren. Jag har haft lite problem med minnet de senaste dagarna, och så även idag. Trodde jag hade lunchen på ridskolan så jag gjorde mig iordning och satte mig på moppen. Precis då ringer Sandra och säger att jag har middagen idag och kvällen imorn. Och jag som hade sagt till henne att hon skulle ha middag imorn istället för mig. Ja, rörigt var det ja. Det var bara att stiga av mopeden och gå in igen. Smsa Monica i vild panik och fråga om hon kan ta middagen idag, Sandra kunde ta kvällen imorn.

Sen ringde jag min moster och frågade när hon kom hem från stugan. Det är nämligen så att min hund blir ensam på Lördag för min mamma jobbar och killarna i familjen spenderar dagen på rally/skoteråkning på vatten. Nu är det bestämt att min hund åker upp med moster idag till henne stuga och får semester över helgen. Kan vara skönt för honom.

Har ytterligare ett problem som nog inte går att åtgärda dess värre. Eftersom jag kom på igår att jag ska åka så har jag inte hunnit tvätta i princip några kläder alls. Vi har ingen torktumlare hemma så det blir lite svårt att hinna torka tvätten innan klockan 3.

"Allt" detta för att JAG ÅKER TILL TRONDHEIM OM 4 TIMMAR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0