VINTER NU, TACK!

Jag måste även tala om att jag längtar sjukt mycket till vintern just nu.

Inatt drömde jag en mysko dröm med diverse människor inblandade, på ett eller annat sätt. Det hela utspelade sig någonstanns i skogen. Jag var hos Julia i Lit men det såg inte alls ut som Lit, men det hette Lit. Julias mamma var sig inte lik eftersom det var Monica i stallet som var Julias mamma. Jag åkte min gamla skoter och körde hela tiden fast vilket händer ytterst få gånger på riktigt. Jag körde i alla fall med Seb och han var den enda som kunde dra igång min skoter. Misstolka inte det som att jag inte kan, för det kan jag ( FAKTISKT ), men i drömmen kunde ingen annan än Seb det. Seb körde en gammal Polaris XLT som gick bättre bakåt än framåt så 99 % av tiden så åkte han bakom mig. Vi körde i djupsnö bland träden hela tiden och krockade flera gånger. Fast på slutet av den drömmen så kom vi fram till en stor äng med massa kullar på och SKITMYCKET snö. Ja, den delen av drömmen gick i princip ut på det. Vi hade roligt och skrattade i alla fall, och det är ju det som räknas.

I andra delen av drömmen så var vi hemma i Ås igen. Nu var det Emils födelsedag och han hade middag hemma. ALLA var hemma hos Emil (Till och med typ Nemo, Simon Borgström, Jocke, Seb osv som vanligtvis inte äter middagen hos Emil). I alla fall så var ALLA bjudna utom jag och Jonas. Vi satt i Jonas audi utanför på vändplanen och av någon konstig anledning på gömde vi oss när dom kom mot bilen. Någonting hände och till slut så var vi allihopa inne hos Emil. Det blev däremot ingen mat men vi var i ett stor rum (ett rum som inte liknar något i Emils hus). Där hände MASSA grejer. Bland annat så satt jag längst uppe på ett gigantiskt skåp och ropade ut bordsplaceringen.

Efter att vi hade varit uppe i mosters stuga och sett hur Åkersjön ser ut på sommaren så kunde jag knappt sitta still i bilen tillbaka. Jag längtar så jäkla mycket efter snön och skoteråkningen nu, det är helt sjukt. Jag kommer förmodligen åka både dag och natt när snön har kommit och jag tänker INTE stanna hemma en endaste helg från Åkersjön. Den första drömmen gjorde inte saken bättre heller eftersom jag längtar ännu mer nu efter jag har "åkt skoter".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0