elfte juni

Dagen har inte alls varit jobbig. Började 13.00 så jag tänkte planera in att rida Melton på förmiddagen när ridhuset ändå är ledigt (så jäkla less på vädret nu). Det råkade dock bli så att jag stängde av väckarklockan och glömde bort att när man har gjort det så är nästa steg att kliva upp. Isället låg jag kvar ett "litet" tag till och vips så var klockan halv 12. Bara att kliva upp och åka in med mamma.

Mamma bakade kakor imorse som jag kunde ha med mig på klassfikat idag, det var gott. Vi fikade och gick igenom nån enkät som dom hade gjort sen så slutade vi. Jag lämnade tillbaka min mattebok och sen skyndade jag vidare till bussen. Åkte hem och blev dyngsur på kuppen också.

Eftersom det inte blev nån ridning på förmiddagen så ska jag rida ikväll istället, klockan 18.00 närmare bestämt. Jag ska ta och rida igen en lektion som jag har missat. Efter lektionen ska jag skynda vidare hem och duscha och så. Ikväll ska jag och tjejerna i klassen kika film hos Hanna och sen sova där. Imornbitti ska vi göra oss iordning hos henne och sen iväg på skolan och fira sista dagen med klassen innan sommarlovet. Fy tusan vad skönt det känns att säga att det är sommarlov imorn, IMORN! Tänk vad himla länge man längtar efter sommarlovet. Hela vintern, våren och hösten.

Nej nu ska jag slå in paket till min lilla kusin som fyller år idag. Sen är det dags att bege sig ner till Melton och rida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0