I GARAGET

Just nu sitter jag faktiskt i min pappas garage i Odenskog och tittar när min bror mekar med sin folkracebil. Min vovve försökte sitta brevid mig i en bilstol, som förvisso står på marken, men den välte och sen vill han inte gå i närheten av den mer. Stackarn, han som bara skulle hålla sällskap. När pappa kommer ska jag tvinga iväg han till Mc'Donalds så jag får lite krubb i magen.

Jag har ingen viktig anledningn alls att vara här, förutom att jag inte hade mycket att göra hemma. Hellre är jag här (även fast det bankas och skruvas) än att sitta hemma helst själv och lyssna på mina egna tankar.

Imorgon blir en kort dag. Spanska 10.10 och sen är det slut 11.30. Inte alls ansträngande, men ändå orkar jag nästan inte åka in för att ha EN lektion. Jag är ändå världens nöjdaste tjej eftersom jag slipper nk'n imorn, som annars skulle hållit på mellan 2 och halv 5. Nöjd tjej!

Pappa har köpt en ny liten röd bil. Jättegullig men samtidigt så jävla ful. Han får aldrig nog...

Kommentarer
Postat av: Anonym

yes, så är det.

2009-06-11 @ 14:23:47
URL: http://linneaafrykenstrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad skulle anledningen annars vara? :s

2009-06-11 @ 14:36:01
URL: http://linneaafrykenstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0