nionde juni - del 2

Japp. Nu var denna jobbiga dag avslutad och jag kan sjunka ner i soffan med gott samvete. Jag har INGA som helst restuppgifter, vilket betyder att jag är klar med ALLT! Det känns så jävla underbart. Egentligen borde jag vara ute och fira, men det hinns det med. Nu ska jag göra lite te och sen kika på tv. Var på stan och shoppade nya jeans-shorts så nu kan sommaren komma. Nu med en gång helst.

Imorn har en en lektion, en lektion. Vad tycker Soledad att vi ska göra på den lektionen? Jo, hon vill att vi ska gå ut i gräset och spela volleyboll. Jag undrar om hon vet att vädret kommer vara dåligt imorn.. Ibland verkar det nästan som om det fattas en del får i hagen, stackarn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0