sjuttonde juni

Fy tusan vilken seg morgon. Eller morgonen gick ju å andra sidan ganska fort men jag var rätt seg. Jag går och lägger mig runt 2-3 på nätterna och kliver sedan upp 2 på dagen. Idag var en sån dag och direkt när jag klev upp gick jag och badade. Snart ska jag äta middag och sen ner och rida lektion, för tredje kvällen i rad. Fast innan jag gör nåt annat så ska min vovve få sig ett bad också. Skönt tycker han!

Imorn ska vi rida upp ridskolehästarna till Halåsen på bete. Jag tror inte jag har fattat än att jag faktiskt ska rida ett antal kilometer på en symaskin (Svinto). Sen när vi kommer tillbaka, om vi kommer tillbaka, så ska Kaptenen få flytta också. I år blir det inget Dille utan i år blir det lite närmare hemma, nämligen Sem. Det blir ju kanoners! Vad rolig vi ska ha, jag och köttbullen. Blir intressant om jag får han att bada eller om han snarare lägger sig ner självmant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0