tjugoandra juni

Dagen har bestått av otroligt lite energikrävande arbete. Klev upp runt 12 och åkte ner och skulle rida Kaptenen med Linnea och Mexx. Blev dock inte så långt eftersom det blev sånt jävla väder i Blås-Ås. Vi gav oss ut precis när ovädret började och kom hem precis när det slutade. Härligt! Efter att vara dyngsur och trött så gick jag och la mig. Vaknade till middagen och orkade inte ens äta. Måste göra någonting vettigt idag i alla fall så ikväll tar jag och pallrar mig ner till RS och kollar när våra talanger tränar för KG. Sandra och Jenn rider de två sista passen så det blir en sen kväll.

Idag skulle det vara, som lovat, bra väder. Men icke! När tusan ska Tone börja tala sanning angående vädret i Jämtland?! I Sthlm har det stämt ganska bra. 20 grader och sol nästan varenda dag. Toppen för dom liksom!

Nu ska vovven få en kiss och sen ska jag dra mig neråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0