tjugofemte juni

Kunde inte låta bli att fälla en liten tår när jag läste på Aftonbladets hemsida att Michael Jackson är död. Ni får säga vad ni vill (har fått en del kommentarer på sistone, MORR) men jag var tvungen att skriva det här OCKSÅ.

R.I.P King Of Pop

Dagen började med en hoppträningn i detta äckligt varma väder. När den var klar så var det nog kanske så att jag var svettigare än hästen, och han var ändå svettigast. Gick ner med dom till betet igen och spolade av dom med slangen innan vi släppte ut dom. Jag var svimfärdig redan innan jag satte mig i bilen och till råga på allt så var det ännu varmare inne i bilen. Mamma skjutsade mig raka vägen hem till duschen. När jag kom ut var sallad beställt från Palles så det var bara att sätta sig ner och vänta. Efter middagen tog vi oss en sväng till moster m. familj som är i full gång med att flytta till Ås. Nu kan jag nog med stor säkerhet säga att 90% av de närmaste släktingarna bor i Ås. Det är inte illa det. Sen låg jag och mamma och kikade på teve ända tills ögonlocken blev alldeles för tunga. Nu har dom bantat ett par kilo så nu kan jag vara uppe några minuter till.

Imorgon ska jag bara ta det lugnt. Sola, bada kanske, hämta ut mobilen osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0