tjugonioende juni

Har inte uppdaterat på ett tag nu pga att vädret är helt underbart. Det betyder att man egentligen INTE sitter inne. Idag har varit ett undantag eftersom jag har sovit till kl. 15. Helt idiotiskt men jag fodrade imorse på ridskolan och sen orkade jag inte vara vaken när jag kom hem.

Ikväll tog jag årets första dopp och det var så jävla härligt! Brukar mest bada för att det hör till men nu badade jag verkligen för att det var så jäkla varmt i vattnet. Tror det var några år sedan vattnet var så här varmt i storsjön. Skönt!

Nu väntar jag på att mina kompisar ska komma hem igen. Dom skulle till stan och handla kattmat och sen skulle dom komma tillbaka igen. Då ska vi förmodligen spela fotboll eller åka ner till hamnen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0