tjugosjätte juni

Idag har jag en enda sak inplanerad och det är att jag ska hämta mobilen om typ en halvtimme. Fick ett sms imorse som jag vaknade av. Brukar inte vara den gladaste när jag blir väckt alldeles för tidigt men den här gången gjorde det inte så mycket. Väntade mig faktiskt att det skulle vara Johan som smsade och skrev att han och Petter var tillbaka. De var nämligen ute på sjön igår. De rodde hela vägen från Johan till stan, gick och käkade på Max, fyllde på mobilen och rodde hem igen. Senast jag hörde från dom var klockan halv 3 och då var dom halvvägs tillbaka. Tokstållar!

Nu ska jag och min kompanjon ta en promenad och sen ska vi åka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0