tredje juni

Här planeras det för fullt inför studenten. Inköpslistor, dekoration, buffé, stolar&bord osv. Listan är otroligt lång! Nu är det knappt två dagar kvar och just nu haglar det ute och dessutom är det någon form av storm. Haglet överröstar ljudet på tv'n så jag gjorde en lite paus från Tyra Bank Show.

Ikväll blev det ingen ridning. Igår när jag skulle springa ifrån vattenballonger så sträckte jag en lårmuskel, och det var inte lite heller. Ja vadå, en sträckning tänker ni nu. Men tro mig, det är smärta ända in i benmärgen. Det kanske kom tid i otid eftersom det ändå är tusen saker som ska göras till helgen. Jag blir även riktigt förbannad om jag inte kan ha min klänning på fredag! Jag som hade planerat så bra. En klänning som passade på dop och student. Nu när jag äntligen fick till en (dyr) klänning som jag kunde ha till båda så kommer jag ändå frysa ihjäl om jag bara ska ha den på mig. Täckbyxor, fjällräven och skoterskor kanske funkar att ha under? Det vore ju underbart.

Nu ska jag höja ljudet på tv'n och fortsätta kika på TBS, ELLER plugga till nk-provet nästa vecka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0