ice ice baby

Dagen fick hyffsat fort. Hanna och Sofia svimmade, jag jobbade inte mycket alls, vi skrämde våran lärare ut brallorna osv. Det sistnämnda var nog det roligaste. En äldre kvinna, 50+, som skulle gå in i klassrummet. Trots att vi skrämt nästan halva klassen innan så gick hon på det. Nöjda tjejer!

Nätsporter på idrotten, jag och Pernilla hängde med grabbarna. Rekommenderar starkt! Vi spelade pingis och volleyboll och jag var mycket bättre än Martin på allt.

Efter skolan åkte jag hem. Satte mig framför tv'n hemma och försökte förtränga alla rapporter och allt vad det är. Mamma lagade pizza till middag och sedan åkte jag vidare till Johan. Då var det bara att sätta igång med arbetena.

Helgen blir knappast lugn den heller. Antingen följer jag med vännen Madelene till Sörli på födelsedagsfest, eller så stannar jag hemma och röjer själv. Pappa har lånat skotern av mig så det är nog till att sitta snällt hemma och vänta.

Nu får jag förhoppningsvis snart hämtning av mamma så vi kan hem och titta på "the Mentalist". Gryyym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0