miljoner

Tänk att det alltid krävs tre försök att logga in på bloggen. Jag tar alltid fel mejladress två ggr, tills jag kmr på att jag egentligen har en annan.

Dagen började med frukost med mamma och J. Fick skynda mig lite på slutet för jag lyckades ta lite för mycket tid på mig. 2 minuter i 2 lämnade vi parkeringen och for upp till tävlingsmötet. Fick diplom för "Årets bästa avfallning", kanske inte så mycket att skryta om men det är iaf nåt ;) Fick även som uppgift att snickra ihop ett Div2 ponnyhopplag. Den uppgiften blir nog lite svår med tanke på att det bara är jag som är kvar sen förra årets lag.

Imorgon blir det lite skoter (medan snön ligger kvar) och kanske lite korvgrillning om vädret tillåter. Först ska vi iaf ta oss till Hissmofors där madelenes skoter står. Jag hoppas hon kan vägen, för jag har ingen aning och det är jag som håller i rodret. Nästa helg har jag miljoner saker inbokade tror jag. Om jag chansar rätt så ska jag kanske ta en skotertur med brudarna från klassen. Eller, var det något annat kanske? En inbyggd almanacka vore inte helt fel i sånna här lägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0