artonde maj

Har precis har en bloggtorka, som blondinbella brukar kalla det. Jag skiter helt enkelt i att skriva då..

I helgen har jag slappat. I fredags var jag på bio med Madelene och Frida, vi såg Hannah Montana. Sen på kvällen blev det pyjamasparty hos M med en del av ås-pöjkan. Jag och fulla Johan somnade nån gång vid halv 4 men dom andra var uppe till 6 på morgonen.

På lördagen var vi ganska trötta och låg i soffan tills klockan var runt 3. Då åkte jag, Patrik, Emil och Jonas till stan och handlade massa gott till kvällen. Jag åt middag hos momma och moffa och sen blev det film hos Emil. Vi såg Wanted, ganska bra. Somnade nånstanns mitt i filmen och blev sådär jätteförvirrad, men det jag såg var iaf bra.

På söndagen åkte jag och mami till Sundsvall och kikade i massa affärer. Kan faktiskt inte påstå att det är större utbud i Sundsvall än vad det är hemma. Hittade inte det minsta intressant grejer, förutom en klänning från MQ och en jeansjacka från GT. Det fick jag med mig hem, och en matta. På kvällen hopptränade jag och Kapten och för en gångs skull, på väldigt lång tid, så kändes det riktigt bra fast jag hade det raka bettet. Skitnöjd med tanke på att det förmodligen blir det bette i Härnösand. Har två träningar till innan det så vi ska väl fortsätta testa oss fram lite.

Idag hade jag nk-prov, det gick bra. Och det var väl det intressanta som hände idag...

I helgen får den lilla rosa följa med till Sthlm. Har ett tal som ska vara klart på måndag så jag har helt enkelt inget annat val.. Ledig på torsdag och fredag, det var ju skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0