åttonde maj

Jag tänkte ju faktiskt lägga in en bild på min Jullan i samband med gratulationen, men datan på skolan var inte så medgörlig. Det funkar inte så bra nu heller tyvärr. Men dom flesta som läser min blogg kommer förmodligen från Östersund och vet vem hon är.

Ikväll blir det kalas. Nathalie fyller 18 så ikväll vankas det party har jag hört.
Först middag hos Linnéa i byskogen och sedan vidare till curling-hallen där festen är. Mellan 9 och 10 så åker dom runt i stan i en limo så då får vi fixa kalas själva, om vi har tagit oss dit då. Sedan blir det röj hela kvällen tills fötterna gör för ont.

Imorn har jag en knatteridning mellan halv 12 och 12 och sen ska jag hem och vila ut mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0