Dop - Lilly Lou

Gud vad denna dagen har gått fort!! Även fast det alltid funnits saker att göra överallt med dopet så tror jag att jag var den som jobbade och slet minst. Kände mig mest i vägen, haha. Dopet var helt underbart fint och hela familjen Anna/Miko var jättefina och flickorna var så söta. Nu är i alla fall Lilly Lou döpt och J har läst dikt i kyrkan (Nej, just det. En gubbe i kyrkan sa att man inte fick säga dikt  - för det hette TEXT). Jag tog jättefina bilder med J's kamera så nu ska jag kika igenom dom en gång till och beundra Anna och Mikos fina flickor.

När dopet var slut och alla hade lämnat lokalerna så packade vi in stortjejerna i bilen och åkte hem till "oss". Jag, Maja och Minou slocknade nästan i soffan men lyckades hålla oss vaken tack vare två superhjältar på Nikelodeon. Efter ett tag kom Anna och Lilly och då åt vi middag. Lilleskutt sov hela tiden, grymt imponerad. Och inte grät hon i kyrkan heller... Efter middagen lekte jag och Minou kurragömma och gosade lite på bebisen. Jag och Anna åt lite tårta och drack kaffe och sen åkte dom hem :( Jag älskar verkligen att vara här! J's familj är helt fantastisk!

Flickorna sover inne hos mormor och vi ska också sova snart. Imorn har vi inte planerat nåt faktiskt. Kanske blir en tur till nåt köpcentrum annars blir det en mysig hemmadag. Flyget hem går 18.10 så vi har i princip hela dagen på oss.

Nu ska jag uppvakta kudden. Sov gott!

Puss

Kommentarer
Postat av: linnea

i know :( men vi måste hitta på något när du är med också, så att vi är allihopa <3

2009-05-24 @ 12:56:48
URL: http://linneaafrykenstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0