fortfarande femte maj.

Take me away to better days

Skolan bjöd inte på något speciellt sedan sist jag uppdaterade. Idrotten var väl den enda höjdpunkten, engelska nationella test-provet räknas fan inte ens in som tråkigt. På idrotten iaf, så spelade jag lite innebandy och sedan satt jag och tog tid med Hanna. Hon skötte klockan och jag var stopp-signal, det  är vad jag kallar team-work. Min klass kom inte sist iaf, i den lilla turneringen för det gjorde NEU-tvåorna. HAH, VAD SÄGER NI NU DÅ?!

Fan vad jag har tjatat om att jag ska göra klart klimatresan, men nu JÄKLAR ska den bli klar. Jag har också levt med ordspråket "mycket prat och lite verkstad". Nu ska jag släppa taget om det ordspråket och istället börja med "mycket verkstad och lite prat", för nu är det bannemig slutsnackat. Fick dessutom reda på att det egentligen skulle vara klart igår, toppen. Nu finns det inte en chans att jag låter det gå en kväll till utan att det blir klart.

Bye's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0