På ingång.

Snart är Johan på ingång skulle jag gissa. Han åkte med planet 22 och landar i Östersund någon gång runt 23. Han insisterade att komma hit ikväll, så vad gör man. Det är inte direkt vanligt att det är han som tjatar numera.

Dagen har varit hur slapp som helst. Jag har varit ner på rs (som jag skrev tidigare) och sen har jag legat i den utbäddade extrasängen framför tv'n i vardagsrummet hela dagen. Efter middag så åkte vi till min moster i Torvalla och gav en väldigt försenad fördelsedagspresent till min mosters kille. Han fyllde år i mars men har inte fått din t-shirt förns nu :) haha. När jag kom hem återgick jag till min utbäddade extrasäng i hopp om att något bra skulle vara på burken. Blev oturligt nog av med fjärren av min far som skulle se "Mission Impossible" så jag fick helst enkelt nöja mig med det. Är inte sådär superförtjust i action och "pang-pang" men den här filmen funkar ganska bra faktiskt. Dom sprängde en supersnygg bil nyss och det var ju JÄVLIGT onödigt!!

Imorn är det skola råååå. Min grupp har inte NK så jag slutar kvar i 3. Springer på stan en snabbis och köper en present till J och sedan ska jag vidare till Mellllllton. Vi ska nog hitta på något roligt i skogen. Elin hopptränade idag och hon var jätteduktig så hon får en skogstur som belöning. HAHA. Fast den hästen verkar tycka det är coolt med det mesta, så jag vet inte riktigt om hon bli så förtjust som jag hoppas. Man får väl drömma lite iaf..

Nej, nu stämplar jag ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0