tionde maj

Klen uppdatering, I know. Men har man inget att skriva så kan man lika gärna låta bli. Läste i VR att Kenza hade sagt det, och man ska väl lyssna på dom kända och rika? Eller...?

Idag har jag faktiskt nåt att skriva och det är att idag har jag varit otroligt effektiv. Jag klev upp 10, åkte ner till rs och kikade på tusse-träningarna. Satt kvar ända tills det blev för kallt. När jag kom hem satte jag på Rally Brudar, roligare film. Sen klippte jag klorna på min vovvi och nu "hjälper" jag mamma att laga mat. Kan inte direkt påstå att jag har så mycket att bidra med dessvärre men sällskap, det är jag bra på!

Ikväll, klockan 23, kommer Johan hem med planet från Sthlm. Han har varit där nere och firat sin 18 års-dag med sin mammas familj. Själv stannade jag hemma. Åker ner den 22 maj istället, biljetterna redan bokade så det är skönt. Då ska vi gå på dop till Johans systerdotter Lilly.

Imorn ska jag rida MELTON!! Hoppas att Åse ska rida Mejram så blir det ju hur bra som helst. Lite finväder vore ju ett litet plus dessutom. Med med regnkläder och ett bra humör klarar man allt :)

Flo Rida - Right Round. Den låten har fastnat i mitt huvud sedan i fredags. Nu kan jag säker varenda liten rad på den förbaskade låten...

Imorn fyller min älskling 18 år. Storpojken min! Tänk att han var 15 när vi blev tillsammans. Tiden går fort när man har roligt, har jag hört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0