tjugofemte maj

Planet var som sagt försenat nästan en timme igår, så när vi kom fram till flygplatsen hemma så satt mamma och pappa och fikade i godan ro. Tänk om dom kunde göra sånt när jag är hemma...

Idag är det första dagen på skolan, måndag alltså. Denna vecka blir ganska tuff. Idag hade jag en redovisning om Folkpartiet, imorgon har jag idrotts-prov och inlämning av en engelsk artikel. Tur att vi har klassens dag på torsdag, annars hade jag nog avlidit.

Idioter på skolan som kastar vattenballonger kan dööö!! Fast vänta bara alla blivande ettor och tvår, nästa år får ni ta skiten för vad treorna gjorde mot oss. HAHA

På lördag är det min födelsedag, men då befinner jag mig såklart på annan ort. Jag har tävling i Härnösand hela nästa helg så vi firar mig på fredag helt enkelt. Jag är anmäld till fd. LC och LB på lördagen och på söndagen kör jag bara en LC för att han ändå ska få skutta runt lite. Är fortfarande en aning orolig om magen kommer ta i hindren på LB. Vi tränar visserligen på nästan MSV på träning men så stonkar han och stönar så kan tror att han ska kolavippen. Han grymtar som en gris, nöten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JÄVLA KUL ATT SÖNDAN ÄR INSTÄLLD :O jävla skiiit

2009-05-25 @ 23:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0