tjugoförsta maj

Idag vaknade jag hyffsat tidigt av att jag märkte att det redan var morgon och J fortfarande inte hört av sig. Ringde och ringde hela kvällen igår, men fick inte svar. Det kanske var jag som inte fattade vinken. Ringde igen imorse och då svarade han och han befann sig såklart INTE hemma. Vart behöver jag inte skriva men nöjd blev jag absolut inte. Nu har vi varit griniga på varandra, mest jag, hela morgonen. Ikväll ska vi träffas i alla fall.

Jag följde med mamma till Lillänge och köpte hundmat och en symaskin till min moster. Utanför hade som någon himla konstig säng. Det var en sjukhussäng fylld med sprit- och ölflaskor. Budskapet var tydligen att inte dricka. Jag tyckte budskapet skulle vara  "Lägg dig själv i sängen istället, och låt spritflakorna ligga kvar på golvet tills dagen efter".

Nu ska jag se om jag kan göra något åt röran på rummet.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0