tjugosjunde maj 2

Kom precis hem från skolan och ska ut på en springtur, IGEN! Igår sprang jag tamejtusan runt halva Ås och dog inte när jag kom hem. Jag förberedde mig faktiskt på att göra det..
Dagen har inte varit särskilt bra alls. Vännerna har varit fantastiska men jag hade önskat att fler saker var lika fantastiska! Tydligen ska man vara glad för saker man haft förr.

Imorn har vi på SPIT en hel dag tillsammans. Vi ska fika, gå tipsrunda och spela brännboll. Det blir ju underbart! Jag och Emil ska försöka få brollan att skjutsa oss så vi slipper åka in snortidigt och bara gå runt på stan innan. Egentligen borde jag det, försöka hitta nåt till mamma och försöka hitta nåt att skriva på önskelistan. Fast jag tvivlar på att E tycker det är skoj, haha.

Ikväll blir det lugnt. Ska rida lektion ikväll och sen bara hem och slappa. Inga läxor alls, förns onsdag nästa vecka förstås. Då är det det sista nk-provet jag förmodligen NÅGONSIN kommer att skriva. Det känns också ganska underbart! Det är lite knivigt. Allt känns egentligen underbart, samtidigt som något kan påverka en så sjukt mkt. Humöret har egentligen varit på topp fast fortfarande i botten. Så jäkla svårt att fatta beslut i det läget. Gosh!

Nej, nu ska jag fortsätta läsa Bill Cosby's bok Fatherhood - så sjukt rolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0