trettonde maj

Igår var jag hemma. Trodde seriöst att jag hade fått magsjuka eller svininfluensa men det var bara ett vanligt illamående. Levde iaf på nyponsoppa och filmer hela dagen, skööönt. Idag var jag hyffsat pigg och frisk igen så nu laddar jag inför nationella i matematik A. Jag tror fan det kommer gå vägen alltså. Det skulle vara hur underbart som helst!

Ikväll ska jag rida. Och ta det lugnt... Och plugga... Och städa rummet. Fan jag bara påminns om saker jag egentligen ska göra , fast jag tror att jag är ledig. Efter nationella idag så ska jag skriva prov i NK på måndag, om genetik och DNA m.m. Jag tror jag säger upp mig.

I helgen drar jag, mamma, moster och mormor till Sundsvall för lite shopping. Det enda jag har planerat att inhandla är en dopklänning till den 23 när jag och J ska ner till Sthlm på dop. Möjligtvis kanske jag hittar nåt fint på Hööks också som får följa med. Min stora uppgift var iaf tydligen att "peka" på grejer som jag önskar mig när jag fyller år. Uppgiften kanske låter enkelt men det blir alltid följdfrågor som är betydligt svårare att svara på.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0