091101

Vart börjar man?
Igår åkte jag till sara. Vi gjorde oss iordning och blev
helt fabulous. Det kom lite folk och vi hade en liten
förfest hemma hos sara. Efter dansbandskampen så
drog vi till "festen". Det var väl ca 30 pers där och
inget drag alls. Efter ett tag så kom det fler och det
blev mer drag. Finally!! Kvällen slutade med världens
töntigaste slagsmål. Ingen efterfest heller, men det
gjort verkligen INGENTING för så ont i fötterna som
jag hade igår har jag aldrig haft. Det där med sköna
skor gick inget vidare. Vi vaknade vid 2 imorse och
klev upp och åt frulle. Mamma hämtade mig och sen
har jag legat däckad i sängen hela eftermiddagen.
Måste försöka jobba lite matematik, men det blir nog
inget ikväll heller skulle jag tro. Jag klarar mig!

Nu ska jag försöka ladda upp bilderna på fejjan för
89698698 gången. Skjut facebook någon!

skola imorn, tjohej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0