091102

Första skoldagen efter lovet, och dra mig baklänges vilken seg dag.
Vi började dagen 10 och 10.40 är det lunch. Heja!
Efter lunchen är det extremt jobbigt att komma igång när man vet
att man ska sitta fram till 15.30 med i princip samma sak. Jag och
Jully tog en stund i biblioteket och jobbade undan ganska mycket
på den nya uppgiften i Historia. När vi slutade stack vi ner på stan.
Jag provade en fjällräven och jag kan ju lugnt säga att jag nog ska
tänka om när det gäller en sån jacka. Dom är ju extremt skön men
inte fan ser dom bra ut på. Sprang iväg till Monki och skulle köpa
mig en mysig halsduk. Jaha?! Och vart tusan tog MIN halsduk vägen??
Jag gick till Tehuset istället och relaxade med Åse, Sara, Jocke och Eve.
Vi gick till Åhléns och Åse provade kläder otroligt länge så till slut
blev det himla varmt. Puh. Jag och Jocke åkte hem med bussen.
Han gissade fel på vilka underkläder som Eve har så han satt och
surade hela vägen hem med iPoden i öronen. Lika bra det.

Imorgon blir en jobbig dag och jag insåg precis att det kan vara min
grupp som ska redovisa imorgon på Psykologin och då ber jag någon
skjuta mig. Jag har missat de sista 2 lektionerna och jag misstänker
att min grupp bara har kommit ungefär halvvägs. Jag ska dessutom
skicka in mina svenska-citat tills imorgon och jobba matematik. Oväntat
att jag inte gjorde nåt igår.. Inte direkt.


FAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0